Salarisadministratie

Een groot deel van de MKB ondernemingen zijn ooit gestart als zelfstandig ondernemer zonder personeel, en hebben later werknemers aangenomen. Op het moment dat de structuur van een organisatie op een dergelijke wijze verandert zul je als ondernemer ook voor nieuwe verantwoordelijkheden gesteld worden. Wanneer er zich een werknemer aandient zal dat een effect hebben op de complete keten van bedrijfsprocessen. Je zult loon op tijd moeten uitkeren, er moet rekening gehouden worden met zaken als ziekteverlof, vakantie en zwangerschap. Eigenlijk moet je vooraf al de juiste maatregelen treffen waaronder administratieve zaken als premies en diverse heffingen. Het nadeel van groei is het verlies aan tijd die je niet meer kunt besteden aan het bedrijf. Je kunt er daarom voor kiezen om de salarisadministratie in Amersfoort uit te besteden aan Honoré Schreurs, de lokale financieel professional van OAMKB. Hoe meer tijd je kunt besparen in de administratieve taken, hoe meer je overhoudt voor daadwerkelijk ondernemen. Niet alle MKB’ers in deze regio zijn voorbereid op groei, wees er op tijd bij door enkele zaken vooraf goed te regelen.

Honoré Schreurs kan je advies geven over de salarisadministratie in Amersfoort, maak direct een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Alle hens aan dek!

Vanaf het moment dat jouw eerste officiële werknemer bij het bedrijf aan de slag gaat zullen er direct veel nieuwe verantwoordelijkheden bijkomen. Wanneer je dit allemaal zelf probeert te regelen zul je elders veel tijd verliezen. Daarnaast zijn er wellicht zaken die je over het hoofd ziet. Je wilt uiteraard zoveel mogelijk tijd in de onderneming steken. Dit zijn de voordelen die je bereikt door de salarisadministratie in Amersfoort uit te besteden aan de lokale fiscalist:

Informeer naar de mogelijkheden voor salarisadministratie in Amersfoort binnen jouw organisatie en ga samen aan het werk!

Kijk naar de toekomst met de salarisadministratie in Amersfoort

Sommige organisaties maken in korte tijd een enorme groei door wat helaas ook tot de ondergang van het bedrijf kan leiden. Met een solide personeelsadministratie kun je veel risico’s voorkomen. Wanneer de processen voor werknemers op orde zijn zul je niet alleen kosten besparen, maar ook voorbereid zijn op de toekomst. Je kunt al direct een aantal zaken automatiseren in de administratie. Daarnaast geeft het de fiscalist meer mogelijkheden om verder te kijken dan vandaag, in nauwe samenwerking met de ondernemer. Er wordt uitgebreid aandacht besteed aan schaalbaarheid, zo kun je de juiste mensen op de juiste plaats te werk stellen. Dat heeft een positief effect op de “bottom line”. Dit is gunstig voor de ondernemer, het bedrijf en voor het personeel. Uiteindelijk zul je samen aan de toekomst bouwen en de fundering van het bedrijf versterken.

Neem direct contact op met Honoré Schreurs van OAMKB om de salarisadministratie in Amersfoort voor eens en voor altijd goed te regelen.